مارک خوب سمعک


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 27 اسفند 1397
بازدید : 127
نویسنده : admin

 در پاسخ این سوال می توان گفت که سمعک نوعی کالای پزشکی است و نمی توان بر اساس مارک و مدل تجاری آن را مقایسه کرد . بهترین سمعک مناسب گوش شخص کم شنوا را فقط شنوایی شناس یا ادیولوژیست می تواند تشخیص دهد . ادیولوژیست ادیوگرام شخص را بررسی می کند و بر اساس آن کمپانی و مدل سمعک را انتخاب می کند ، مثلا یک کمپانی ممکن است قوی ترین سمعک های پشت گوشی را اختراع کند ، دیگری کوچکترین سمعک های نامرئی ، کمپانی دیگر بهترین سمعک های ضد آب وعده ای از کمپانی ها نیز کوچکترین سمعک پشت گوشی جهان را تولید می نماید . برخی کمپانی ها نیز بهترین خدمات پس از فروش را ارائه می دهند .

 

 

شنوایی شناس چگونه بهترین سمعک را برای فرد کم شنوا تجویز می کند ؟

ابتدا ادیولوژیست ، با تست شنوایی کم شنوایی شخص را دقیقا تعیین و پس از آن جلسه ای را برای مشاوره شنوایی و انتخاب نوع و مدل سمعک با شخص کم شنوا و خانواده اش برگزار می کند که در آن مشخص می شود چه سمعکی برای شرایط شنوایی و سبک زندگی شخص مناسب است . پس از این مراحل قالب گیری انجام میشود و بهترینسمعک و مناسب ترین سمعک  سفارش داده می شود . جلسه ی مشاوره استفاده از سمعک و آموزش حفظ و نگهداری و همینطور نحوه استفاده آن برای کاربر و خانواده او برگزار می شود . در نهایت تنظیم اولیه سمعک بر روی گوش کاربر انجام می گیرد .

قیمت بهترین سمعک:

بهبود کیفیت شنوایی ، به ارتقای کیفیت زندگی شخص کم شنوا کمک می کند . هزینه ای که برای خرید سمعک صرف می کنید ، هدر نمی رود ، این دستگاه به شما کمک می کند راحت تر و لذت بخش تر زندگی کنید . قیمت انواع سمعک به نوع هر سمعک مجزا ( سمعک دیجیتال ،قیمت سمعک هوشمند ، سمعک وایرلس ) و تکنولوژی آن بستگی دارد . می توان گفت هرچه سمعک پیشرفته تر باشد ، قیمتش بیشتر است . خوشبختانه اکثر بیمه های درمانی بخشی از مبلغ خرید سمعک کم شنوایان تحت پوشش خود را می پردازند . همچنین در برخی از کلینیک سمعک  و یا مرکزهای خرید سمعک در تهران  دیده می شود که  به صورت اقساط بدون بهره به افراد ارائه می دهند که باعث رفاه حال کم شنوایان می شود .

 

در رابطه با قیمت سمعک ها باید ذکر شود که  به دلیل نوسانات ارز متغیر است و نمی توان قیمت ثابتی برای آن معرفی کرد . بیمه های خدمات درمانی کارکنان دولت ( بسته به نوع قرارداد ) ، تامین اجتماعی ، خدمات درمانی نیروهای مسلح ، بیمه پارسیان ، شرکت نفت ، بانک ملی ، بیمه آسیا ، بیمه میهن ، بیمه نظام آسایش ( بسته به نوع قرارداد ) ، بیمه ایران ( بسته به نوع قرارداد ) ، بیمه البرز ، هواپیمایی ( بسته به نوع قرارداد ) ، بیمه سلامت ، صدا و سیما ، شهرداری ، بانک ملت ، بانک سپه ، بانک تجارت ، بانک کشاورزی ،بانک صادرات، بانک صنعت و معدن و بانک مرکزی هرکدام مبالغی را به عنوان کمک هزینه ی خرید سمعک به کاربرانشان پرداخت می کنند

منبع : سمعک بهار 



مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان hiket و آدرس hiket.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com